Do you want to buy something in our webshop, but you don’t speak Dutch? Please email us at webshop@janeausten.nl
Möchten Sie etwas kaufen, aber sprechen Sie kein Niederländisch? Bitte mailen Sie uns: webshop@janeausten.nl
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dat?
Het kan zijn dat onze e-mail in jouw spamfolder terecht is gekomen. Vind je hem daar ook niet? Neem dan even contact met ons op.
Ik heb een vraag over een van jullie producten. Waar kan ik die stellen?
Alle vragen over deze webshop en onze producten kun je naar ons mailen. Tijdens kantooruren (ma-vrij 9.30-17.00u) kun je ook bellen met tel. +31 (0)6-22334707.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt in deze webshop betalen met iDeal, Mister Cash en via bankoverschrijving. Wil je graag met creditcard betalen? Kies dan voor de Paypal-optie.
Ik heb geen internetbankieren, Paypal of creditcard. Kan ik dan toch iets bestellen?
Ja, dat kan. Bij het afrekenen kun je kiezen voor de optie ‘Bankoverschrijving’. Als je daarvoor kiest, krijg je automatisch onze betaalgegevens gemaild. Wij sturen je bestelling pas op wanneer we de betaling hebben ontvangen, dus het duurt wel wat langer dan wanneer je betaalt met iDeal, Mister Cash of Paypal.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht en het formaat van je bestelling. Voordat je je bestelling definitief bevestigt, krijg je een overzicht van alle kosten te zien, inclusief verzendkosten. Je kunt ook kijken in ons overzicht verzendkosten.
Als ik iets bestel, kan ik het ook aan iemand anders laten versturen?
Ja, dat kan. Vul dan niet alleen je eigen adres, maar ook een bezorgadres in bij het afrekenen. Wij versturen het artikel dan naar het bezorgadres.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?
We streven er naar om je bestelling binnen twee werkdagen af te handelen. Daarna duurt het zo’n 1 tot 4 werkdagen. Bestellingen die naar het buitenland verstuurd worden, zullen er enkele dagen langer over doen.
Het product dat ik wil kopen is uitverkocht. Hoe lang duurt het voordat het weer binnen is?
We proberen onze voorraad regelmatig bij te vullen. Omdat sommige producten van ver moeten komen, is het vaak lastig te zeggen hoe lang dit duurt. Stuur ons een mail als je meer informatie wilt.
Hoe verpakken jullie mijn bestelling voor verzending?
We gebruiken doorgaans luchtkussen enveloppen om onze producten te versturen. Om het milieu te sparen, hergebruiken we bij het versturen van pakketten gebruikte dozen, mits deze natuurlijk stevig genoeg zijn.
Mijn bestelling is niet aangekomen. Wat nu?
Als je twee weken na het plaatsen van je bestelling nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail.
Kan ik producten terugsturen en krijg ik dan mijn geld terug?
Ja, dat kan, mits het product ongebruikt is en in de originele verpakking zit. Laat ons binnen 14 dagen na bestelling weten dat je het product wil retournen. Dit kan door ons een e-mail te sturen of te bellen, of ons herroepingsformulier te downloaden (PDF), in te vullen en op te sturen. Na ontvangst van het product storten wij het aankoopbedrag terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.
Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?
Onze Algemene Voorwaarden zijn hier te lezen.